hoe komt het dat kathleen is gestopt ?

kijk ik snap het eigelijk niet goed ze is 20 jaar bij k3 geweest waarom is ze dan gestopt ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.3K
Kimath
13 jaar geleden
Due band bestaat toch geen 20 jaar?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan had ze op haar 11e al bij K3 moeten zitten...

Het beste antwoord

Naar het schijnt boterde het niet meer zo goed tussen Kathleen en de ander K3 leden. Dus besloot ze om Solo te gaan en een gelukkiger leven op te bouwen omdat ze het laatste jaar zich niet meer zo goed voelde bij K3
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hij/zij geeft me een antwoord op mij vraag

Andere antwoorden (5)

Volgens de bron wilde ze 'nieuwe wegen'' verkennen ;).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi, het is eigenlijk niet twintig jaar, maar ze heeft tien jaar bij K3 gezongen. Ze wilde inderdaad wat anders doen en laten zien dat ze een serieuze artiest is die meer kan dan kinderliedjes zingen.

In april 2010 wordt echter bekend dat ze toetreedt tot de Ketnetband waarin ze weer kinderliedjes zal gaan zingen. De echte reden van haar vertrek is dus eigenlijk niet echt bekend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij wou ze ook solo zanger worden.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kathleen wilde iets anders. Ze is inmiddels moeder geworden, zingt solo en met de Ketnetband.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aan alles komt een keer een eind. Waarom zijn de Beatles gestopt of Abba. Mensen krijgen gewoon ergens genoeg van, krijgen ruzie of willen alleen verder. Je hoeft toch niet eeuwig hetzelfde te blijven doen toch?